31 okt. Port Douglas

31 oktober 2017 - Port Douglas, Australië

Reisverhaal door: Sigrid

Vandaag relaxt stranddagje 😎. Tis prachtig weer en 32 gr. We zijn ook aardig uit onze jetlag gelukkig.l Én vandaag was het net gespannen tegen de giftige kwallen dus konden we lekker zwemmen. Wat een heerlijk water! Helder en 26 graden! Hoedjes gescoord tegen de felle zon.
Vanavond geborreld en gegeten op een heerlijk plekje in de jachthaven met uitzicht op mooie zeiljachten. Veel Australiers zijn hier op vakantie bijv uit Melbourne.

Morgen (woensdag) vertrekken we naar de Daintree Rainforest, ca 1,5 rijden landinwaarts. Morgenmiddag hebben we onze eerste excursie: een boottocht over de Daintree river waar we zullen varen tussen de krokodillen, whaaaa🙈 en donderdag gaan we op pad met een aboriginal die ons gaat rondleiden door het regenwoud en ons gaat vertellen over hun levenswijze en geschiedenis. We weten niet of we de komende dagen wifi zullen hebben. Vrijdag rijden we naar een ander kustplaatsje een stukje zuidelijker en hopen we weer in de lucht te zijn.

1. Patti:
    JALOERS !!!!!!
    :-))
  2. Jeritza:
    Jaloersssssss😂👍🏻😘
  3. Renee Kauffmann:
    31 oktober 2017
    Het ziet er weer geweldig uit dames! Voorzichtig met die krokodillen en die aboriginal in het regenwoud 😂
  4. Margret krieger:
    31 oktober 2017
    Het is net een droom wereld kijken jullie wel uit twee van die leuke meiden met die ruige inlanders?
  5. Helga Vermue:
    Leuke hoedjes
  6. Ida:
    JALOERSSSSSS
  7. Jill:
    31 oktober 2017
    Wherever i lay my hat...that’s my home!
    Are you the right Sheila for Bruce?
    Heeerlijk!
  8. Rita van Rijsbergen:
    1 november 2017
    Ziet er weer geweldig uit meiden👍 Klein beetje jaloers toch wel😜
  9. Els:
    1 november 2017
    Wat heerlijk meegenieten met jullie! Wat een heerlijk weer, mooie omgeving en die hoedjes...........staan helemaal leuk! dikke kus uit herfstig Leidschendam
  10. Linda de Hertogh:
    1 november 2017
    Wat een leuke foto’s weer! Erg leuk om te lezen wat jullie meemaken.
  11. Ingrid de Niet:
    1 november 2017
    Super leuk om jullie verhalen te lezen en de foto's te zien. 👍
  12. Alda:
    2 november 2017