30 okt. Port Douglas

30 oktober 2017 - Port Douglas, Australië

Reisverhaal door: Lucienne

ok, we zetten geen wekker! We worden toch altijd vroeg wakker (rond 7:30 u) 🙈😴😴

10:30 u - we worden spontaan wakker

We zijn echt nog wel een beetje aan het revalideren van de 2e jetlag en het niet kunnen slapen in een vliegtuig. Hoop dat ze ooit een Sigrid/Lucienne slaappilletje ontwikkelen, want de melatonine zijn wij voorlopig nog de baas 😬

Lekker rustig aan vandaag en op naar het strand (zonder krokodillen). We nemen een paar strandstoelen met parasol en liggen alweer voor blij bij te komen.

Het zeewater is echt warm! Alhoewel de giftige kwallen er nog niet zijn durven wij niet te gaan zwemmen omdat er nog geen beschermnetten zijn geplaatst. Vanaf 1 nov. worden netten geplaatst om de gevaarlijke kwallen buiten te houden.

Tussendoor even een cappucino met een stukje cake bij een jonge charmeur van een ober maar ook zeer grappig.

Na het strand even winkelen en daarna gelijk uit eten. En nu even ons reisblog aan het bijwerken.  Joepie we zijn weer bij.

1. Jeritza:
    30 oktober 2017
    YOU better enjoy and be happy girls😘🤣
  2. Alda:
    30 oktober 2017
    Leuke foto's! Geniet ervan!
  3. Renee Kauffmann:
    30 oktober 2017
    Het zal niet meevallen het blog bij te houden, maar Het is zo leuk om te lezen, en met jullie “mee te reizen”. Have Fin en enjoy....
  4. Florien:
    30 oktober 2017
    Wat een kabaal die vogels! 😀 dat is nog eens wat anders dan die groene parkieten hier 😀
    Jullie zijn goed bezig!! 😜😜
  5. Lucia:
    30 oktober 2017
    Zo, dames globetrotter! Jullie zijn goed bezig. Het is leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven,
    Behalve gevaarlijke kwallen, kijk ook uit voor pijlstaartroggen (denk aan Steve Irwin!). :)
  6. Nelleke:
    30 oktober 2017
    leuk hoor al die verhalen zou ook wel willen gaan
  7. Patti:
    30 oktober 2017
    hele leuke verhalen. Kreeg nu net pas de blogs van 28, 29 en 30 oktober binnen.
  8. Helga Vermue:
    30 oktober 2017
    terwijl jullie heerlijk slapen ( tenmiste daar ga ik toch van uit) heb ik eindelijk tijd om jullie eerste verhalen /foto's en video's te bekijken...leuk
    een goed begin....
    veel plezier
  9. Jolanda:
    30 oktober 2017
    Leuk jullie reis te volgen
    Wat een indrukwekkende Boeda
    Mocht je wel fotograferen binnen in de tempels
    Ben reuze benieuwd naar de volgend kiekjes
  10. Kelly:
    30 oktober 2017
    Klinkt allemaal geweldig! Enjoy!
  11. Alessia:
    31 oktober 2017
    Erg leuk om jullie verhalen te lezen! Kijk inderdaad uit voor krokodillen, haaien, kwallen, spinnen etc.! We willen jullie weer heel terug hebben:)

Veel plezier x